DAY 1 . Tuesday 13,
February
DAILY REPORT: SEPTIMO
I
BEST REGARD:
MUSICA: Elementos de
la música, la escala cromática y la guitarra y su notación.
INGLES: we worked on superlatives, comparatives and absolute
adjectives. Pages 19 and 20 English Whiz booklet.
ESPAÑOL: se recogiò el mapa conceptual que se había dejado como tarea y se
consultaron los puntos 37, 41 y 45. los estudiantes que no alcanzaron a
finalizarlos por favor hacerlos en casa.
FRANCES: Discussion
autour du carnaval. On a commencé la thématique de la famille, par les
membres qui la compose. J’ai abordé les articles possessifs des personnes du
singulier.
INGLES-CAMBRIDGE:
·
PILAR MORENO: in groups,
the students created creative posters telling why is important and useful to
learn English nowadays (Vocabulary and written skills). Also, they
watched a subtitled short film and we discuss about it.
·
CHRISTIAN MALDONADO: listening exercise about daily routines.
·
RONALD NIÑO: Improve skills exercises.
·
ALEXANDER MARQUEZ: Informal
letter reinforcement
Thank You
Secondary Teachers And Coordination
No hay comentarios:
Publicar un comentario